Cuti-cuti Malaysia

Tuesday, November 4, 2008

Apa yg mengganggu fikiranku sekarang ini... nak tau?


Sebenarnya dari semalam lagi benda ni dah start bermain di kepala. Semalam masa weekly meeting, waktu segmen 'bercerita' bos aku sempat remindkan aku... "next week giliran JIE... ready ya!" Urgghhh??@#$%^&*


Kalau nak tau, we all every Monday akan ada meeting report progress kerja. So dalam meeting tu, ada la satu segmen ni... segmen bercerita. Tiap staf kena cerita, ikutla topik apa yg ditentukan utk round tu. Tiap minggu, sorang akan cerita ikut giliran masing2. Macam tak ada apa pun kan??? Alaa setakat cite, citer jelaaaa! Apa susah! Hmm tapi tu yg agak mengganggu fikiran ni. Sebabnya.... aku DAMN tak tau nak CERITA PASAL APAAAAAAAAAAA!!! Apa kesss!! Dah la topik kali ini... MALANGKU....aku tak pernah nak ingat kejadian malang dalam hidup aku. bukan tak ada, ada, tapi dah jadi, dahlah! Apa penat2 nak ingat??? TAK INGAT pun ya jugak! hehehe... mmg masalah ingatan la aku ni nowadays, seriously! rasa mcm dah tertelan semut merah byk sgt ler.
So sekarang tengah perah kepala minda ingatan ni, korek2 cerita lama yg mana insiden agak2 malang tu, nanti aku ceritala next Monday. Tu pun kalau HINGAT! Kalau tak.... hmmm HARUUUU! alamatnya REKA citer semata-mata, tiada yang benar, melainkan tidak benar belaka! Wish me the best!



No comments: