Cuti-cuti Malaysia

Friday, July 16, 2010

Bila barang hilang...

Aku rasa aku ada sejenis penyakit yang mungkin orang lain turut alami. PELUPA! Entah apa yang tak kena pada diri aku pun aku tak tau. Sometimes, I wonder... how does it happen to me? Apakah disebabkan pertambahan umur? Atau pertambahan anak, barangkali? atau ianya memang something yang natural... semula jadi yang orang lain akan alami suatu hari nanti? Aku kadang-kadang jadi fed-up dengan diri aku sendiri...
benda2 yang really aku nak ingat dan aku dah make sure I put it in my mind firmly so that I won't FORGET! But duhhhhhhh.... I still forgettttttttttttttttttttttttttttt! Even benda-benda penting pun aku boleh lupa. And now, aku terpaksa bergantung pada my handphone to remind me of something.

And now... I've lost my CARD READER! huh! Yg peliknya, time aku nak pakai, time tu la hilang... time aku cari, time tu la dia tak ada. Tak kira la apa benda pun, not just the card reader! ANYTHING! Weird huh? Bila kita tak nak pakai benda tu, boleh elok la pulak dia dok depan mata. Dah bila nak pakai, tonggang tonggek cari pun tak jumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! How stresssssssssssssss! Rasa2 dah 1/2 of this house aku carik, still i can't find where it is. I knew i put it somewhere, but i just can't recall where.
 waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... I really need itttttttttt! Baru 2 weeks ago i used it, and now it just disappear! apalahhh pelupa sangatttttt aku niiieeeee!

Tah la... i guess when we really hope for something, we hardly get it. so, i think lantak laaaaa ko nak ilanggg pon! Ada mak kesahhh?? Who knows, by this way i'll finally find it kan kan kan???? Ya la.. bila kita cari, nak guna sure tak jumpa. Bila tak cari ada je dia depan mata. Ha lantak! Aku malassss nak carikkkkk!!! Esok sure ada depan mata aku. hahahahaha....

No comments: