Cuti-cuti Malaysia

Saturday, June 11, 2011

I'm still alive!

I know, it has been some time... but duhh!! I'm still here.
Terlalu banyak yang berlaku sepanjang aku meninggalkan blog ini. Terlalu banyak untuk diceritakan di dalam blog ini, tetapi yang berlaku, biarkan berlalu. Yang berlaku pasti sudah tersurat. 
Cuma semenjak kebelakangan ini aku terlalu mudah merungut, komplen, meluahkan rasa ketidakpuasan hati terang-terangan. Aku sedar akan hal itu tetapi aku tidak pasti kenapa. Telahanku... mungkin usia yang semakin meningkat, mematangkan aku? HAH!?? Matangkah namanya itu? Entahlah... mungkin ya, mungkin tidak. Tapi yang pasti semakin berusia seseorang, semakin emosilah dia. Waaaaaaaaaaaaaaa tua sangatttt bunyinya tuu! Biarlah! Aku akan teruskan apa yang sudah tersurat buatku... :)

No comments: