Cuti-cuti Malaysia

Wednesday, November 26, 2008

I missed winter...

Yeah I missed winter. Teringat masa kat US dulu.... bestnyer 4 musim. yg paling best among the 4 season is, musim fall (luruh) Halamakkk... cantikkkk wa cakap lu! dengan daun2 merah kuning gugur melatari tanah, mmg absolutely WOW! Mmg speechless la. Cuaca pun berangin je... tak panas sgt tak sejuk sgt. ok laa... juz nice! And winter pun not bad. Cuma tak tahan sejuk tahap GABAN dia ler. tapi cantik gak... putihhhhhh jerr alam maya. dengan pokok2 yg dah botak semuanya penuh salji. Kadang2 kereta yg tersadai kat luar pun ditimbun dek salji. Kalau nak tau rasa salji... lembut jeee mcm ais ABC tu... tapi sebenarnya lagi lembut dari tu. very soft tapi agak lambat cair walaupun kita pegang. rasa bersih je. uhhhhhh I MISSED WINTER!!

Actually aku baru visit one of my friends' blog. Laila Kamilia. dia right now kat berlin ikut husband dia. Dia cakap... sekarang ni musim salji. tu yg teringat kenangan masa lalu ku. kalau ada duit berbillion2, mmg aku dah lama ajak hubby aku sekali my son pi sana. stay for a month or two enjoy the season then come back. Heh...! berangan!

Nanti ada masa aku scan pics aku masa kat sana. just to reminisce about my old days... oh WINTER!!



No comments: